fbpx

Fă aceste lucruri înainte la culcare și te vei trezi dimineața plină de energie

Ora de culcare este sacră. Ceea ce faci înainte de a te culca determină calitatea somnului și energia cu care te trezești a doua zi dimineața.

Obișnuiam să cred că cheia succesului este rutina de dimineață, dar apoi mi-am dat seama că nu contează atât de mult, dacă tot te trezești obosit și lipsit de viață. Îți este greu să te ridici din pat și să-ți începi ziua pe o notă pozitivă dacă nu ai dormit suficient și acest fapt se datorează zilei de ieri.

Ziua ta începe din seara precedentă. Experimentează cu următoarele lucruri înainte de a adormi:

Curăță-ți rațiunea

Fiecare zi nouă ne umple mintea cu un flux imens de gânduri, idei, probleme și povești care se repetă din nou.

Curăță-ți mintea înainte de a te băga la somn. Permite ca toate acestea să dispară, scăpând astfel de meditațiile nocturne și de insomnie.

Scrie-ți gândurile înainte de a te culca, discută cu partenerul despre cum a decurs ziua ta etc.

Relaxează-te

Pentru a te pregăti de culcare, mai întâi trebuie să te relaxezi puțin. Stai jos, relaxează-te, culcă-te pe canapea, culcă-te pe podea, odihnește-te pe pat sau alege-ți propriul mod de relaxare.

Într-o oarecare măsură, relaxarea înainte de culcare implică o tranziție a minții într-o stare de liniște și calm. Cu toții avem un fel de activitate care ajută la ameliorarea tensiunii. Ai grijă de ele înainte de a merge la culcare.

Fă un duș fierbinte

Un duș înainte de culcare este o modalitate excelentă de relaxare. Singurul lucru care contează este timpul pe care îl petreci singur cu apa care îți curge pe întregul corp. Sunetul și mișcarea apei au un efect meditativ care nu poate fi explicat științific.

Nu mai mânca înainte de culcare

Mâncarea înainte de culcare este o idee proastă. Corpul tău are nevoie de odihnă, la fel se întâmplă și pentru stomac.

Permite corpului să se relaxeze și renunță la gustările târzii.

Petrece timpul cu partenerul tău

Ziua, petrecem mult timp vorbind la telefon și în fața ecranului computerului, uitând că există și oameni în lume. Întrebările cu privire la modul în care a trecut de o zi ajută la distragerea de sine, iar acesta este un alt mod de a-ți goli mintea.

Înainte de a merge la culcare, încearcă să restabilești contactul cu lumea oamenilor.

Calmează-ți neliniștile

Gândurile pline de emoții nu te vor lăsa să adormi, forțând creierul să funcționeze. Dar într-un vis nu îți poți rezolva problemele. O idee minunată aici este să accepți propriile experiențe și să încerci să le calmezi mâine dimineață, fără a veni cu planuri de acțiune noaptea.

Gândește-te la tot ce ai obținut

Am descoperit că gândirea la succesul meu mă ajută să adorm.

Listând toate succesele actuale în mintea ta, ai un sentiment de mândrie care dă sens zilei pe care ai trăit-o. Toate bătăliile tale devin justificate, iar acest gând relaxează perfect mintea înainte de a te culca.

Nu intra pe rețelele de socializare înainte să mergi la culcare

Tot ceea ce este necesar pentru insomnie garantată este să citești câteva comentarii aleatorii sau să compari succesele cu străinii.

Când este vorba de rețelele de socializare, există întotdeauna dorința de a citi o altă postare, de a lăsa un alt comentariu, de a afla mai multe despre un alt autor, de a citi un alt fapt amuzant sau de a face cunoștință cu o altă oportunitate.

Accesarea rețelelor de socializare înainte de culcare determină creierul să parcurgă milioane de kilometri pe oră și acesta este exact opusul odihnei. Rețelele sociale provoacă apariția gândurilor și sunt o sursă de o cantitate imensă de informații care intră în creier cu viteză mare. Astfel, nu se poate relaxa cu siguranță.

Fii recunoscător pentru ceva

Nu trebuie să te strădui pentru armonie spirituală și să fii smerit. Aprecierea a ceva te ajută să realizezi cât de mult ai deja. În fiecare zi primești un cadou – când ceva merge bine printre toate acele lucruri care merg prost. Și acest cadou este un subiect minunat pentru discuții.

Advertisement

În fiecare zi în lume, ceva special se întâmplă pentru tine. Cineva a ținut ușa pentru tine? Colegul tău ți-a adus o cafea delicioasă?  Ai citit cartea dorită? Astăzi, multe s-au întâmplat așa cum a fost planificat și, dacă îți amintiți cel puțin un lucru, te poți pregăti pentru mâine și trezi plin de energie.

© Articol tradus sau scris de Psihologia de Azi

Sursa: cluber