fbpx

Fă aceste lucruri înainte de somn și te vei trezi dimineața plin de energie

De fapt, ziua ta începe în fiecare seară: ora de culcare este sfântă. Ceea ce faci înainte de a te culca, determină calitatea somnului şi energia cu care te trezeşti a doua zi.

Ai putea crede că secretul succesului este rutina matinală, dar repede îţi dai seama că nu joacă niciun rol, dacă te trezeşti obosit. Da, este greu să te trezeşti din pat şi să îţi începi ziua vesel, dacă nu ai dormit suficient, iar ziua de ieri a fost una de coşmar.

Deci, ziua ta începe de ieri. Fiecare nouă zi îţi umple mintea cu un flux imens de gânduri, idei, probleme, care se tot repetă. Şterge-ţi mintea înainte de culcare. Lasă toate aceste probleme să dispară, scăpând de meditaţiile de noapte şi de insomnii.

Experimentează cu aceste lucruri înainte de a adormi: discută cu partenerul cum a decurs ziua voastră; citește o carte; scrie-ţi gândurile înainte de culcare. Cartea pe care vei alege să o citești te va ajuta să evadezi de la gândurile negative şi să te concentrezi pe ceva important.

Iată câteva momente cheie pentru fiecare seară. Relaxarea. Înainte de a merge la culcare, încearcă să te relaxezi puţin. Întinde-ţi corpul, pur şi simplu stai jos. Relaxarea înainte de culcare implică o trecere a creierului din stare activă în stare de calmitate:

Un duş fierbinte.

Un duş înainte de culcare este o metodă excelentă de relaxare. Singurul lucru care contează în acel moment este apa care curge peste întregul corp. Sunetul şi mişcarea apei au un efect meditativ, care nu poate fi explicat ştiinţific.

Fără mâncare înainte de culcare.

Mâncarea înainte de culcare este o idee foarte proastă. Corpul tău are nevoie de odihnă, la fel se întâmplă şi pentru stomac. Pauza de la mâncare oferă corpului suficient timp pentru a lua şi el o pauză de la atacul unui număr infinit de calorii, a căror digestie poate dura foarte mult timp. Petreceţi timpul cu persoana dragă. Timpul petrecut cu persoana iubită este o modalitate de a te simţi conectat cu ea.

Fără griji.

Gândurile pline de emoţii nu te vor lăsa să adormi, forţând creierul să funcţioneze. Dar problemele nu se vor rezolva visând. Acceptă propriile experienţe, fii calm. Dimineaţa va veni cu noi idei şi planuri de acţiune. Înainte de culcare, ieşi din modul de căutare a soluţiilor şi treci la modul de odihnă.

Fii recunoscător.

Aprecierea lucrurilor pe care le ai în viaţa ta te va ajuta să realizezi cât de multe poţi face. În fiecare zi, ceva special se întâmplă cu tine, se întâmplă ţie. Dacă îţi vei aminti măcar un lucru frumos care ţi s-a întâmplat, vei fi pregătit pentru o altă, nouă zi şi te vei putea trezi plin de energie.

Fără reţele de socializare.

Tot ce este necesar pentru o insomnie garantată, este să citeşti câteva comentarii de pe reţelele de socializare sau să compari succesele tale cu ale celorlalţi. Apare dorinţa de a mai citi o postare, apoi încă una şi încă una… În așa mod creierul nu se va putea relaxa.

© Articol tradus sau scris de Psihologia de Azi

Sursa: cluber