fbpx

Lucrurile de care să-ți amintești atunci viața te pune în genunchi

Fiecare dintre noi a avut astfel de momente în viață când părea că totul nu merge așa cum ne-am dori, iar întreaga lume este împotriva noastră.

Omul— este o creatură răbdătoare și poate suporta dureri severe, stres, durere și disperare, dar exact până la venirea limitei interioare, acea graniță dincolo de care este dificil să înveți să-ți controlezi emoțiile. Atunci începi să te simți complet copleșit și devastat.

Dacă te simți rupt, atunci știi că acesta nu este sfârșitul. De fapt, poate fi doar începutul a ceva nou în viața ta pe care nu l-ai mai experimentat niciodată.

9 motive pentru a înceta să te simți copleșit și să începi să trăiești din nou:

1. Amintește-ți că durerea îți permite să crești.

Nu poți trăi viața fără să te confrunți cu o serie de probleme și dificultăți pe parcurs. Pentru a putea trăi o viață deplină, pentru a o experimenta pe deplin, va trebui să iai o îndrăzneală. Ceea ce înseamnă că trebuie să înveți să depășești problemele pe care soarta le aruncă asupra ta.

Este o experiență de viață dificilă care îți permite să crești și să devii cea mai bună versiune a ta. Depășirea dificultăților și lucrul asupra ta, te face o persoană mai înțeleaptă și mai puternică.

2. Învață să-ți accepți și să-ți respecți sentimentele.

În primul rând, nu-ți fie niciodată frică de emoțiile tale. Nu lupta cu ele, nu fugi de ele și nu le bloca. Salută-le, acceptă-le, indiferent dacă sunt plăcuțe sau nu.

Ne-am născut cu o gamă completă de emoții. Nu sunt nici bune, nici rele. Trebuie să înveți să „eliberezi” orice emoții care îți apar în suflet. Emoțiile negative, cum ar fi furia, agresiunea, tristețea, gelozia, disperarea ar trebui să fie eliberate cât mai repede și ușor. Plânge sau țipă pentru a face loc celor mai importante lucruri, fericirii, bucuriei și iubirii.

În același timp, ascunderea emoțiilor nu este sănătoasă sau naturală, îți va chinui sufletul, până când o zi va izbucni un scandal imens, o luptă sau o ceartă cu cei dragi.

Fii amabil cu tine și acceptă-ți sentimentele. Cea mai mare parte a vieții este ceea ce simți, nu ceea ce crezi. Exprimarea emoțiilor este o parte integrantă a unei vieți sănătoase, vesele și triste, care trebuie trăită cu un sentiment de satisfacție completă.

3. Amintește-ți de obiectivul tău.

Când ești rănit sau dezamăgit și există o luptă internă, de multe ori îți pui o grămadă de întrebări: de ce mi se întâmplă toate acestea? De ce am venit pe lumea asta?

Răspunsul este întotdeauna foarte simplu: suntem cu toții aici pentru a fi fericiți, pentru a petrece ani de bucurie bazate pe dragoste pentru viață și pentru apropiații noștri.

Scopul tău este să părăsești o parte din tine însuți în această lume și să o faci cât mai bună decât a fost atunci când ai ajuns în ea.

Experiențele de viață, atât negative, cât și pozitive, îți permit să îți extinzi perspectiva asupra lumii. Durerea pe care ai experimentat-o ​​îți permite să empatizezi și să te identifici cu durerea celorlalți și să valorizezi cu adevărat fericirea.

Amintește-ți „de ce” și reflectă asupra modului în care situațiile negative cu care te-ai confruntat în viață, îți permit să vezi un scop mai clar, te ajută să înțelegi mai bine scopul tău pe această planetă.

4. Concentrează-te asupra aspectelor pozitive ale vieții.

Atunci când te simți epuizat din punct de vedere emoțional, privești tot ce îți este în jur cu pesimist. Vezi doar întuneric și, din anumite motive, îți permiți să tr cufunzi în el.

Unul dintre primii pași pentru vindecare și iluminare este să te înconjori de lucruri pozitive. Gândește-te cât de minunat este că poți totuși să ieși afară și să te bucuri de o zi însorită, să miroși flori sau să zâmbești pur și simplu străinilor.

Amintește-ți că lumea nu funcționează împotriva ta. Vin zile noi, cu siguranță că vor fi mai bune și întotdeauna există ziua de mâine. Trebuie doar să crezi în ceea ce este mai bun și cu siguranță ți se va întâmpla.

5. Amintește-ți că ai prieteni și familie.

Pentru a te simți fericit, ai nevoie de prieteni și familie care te iubesc și au grijă de tine, mai ales atunci când ești rănit, nefericit și singur. Ei te cunosc cel mai bine și te ajută să te simți mai bine. Nu-ți fie teamă să-ți revarși experiențele tale emoționale. Le simți grija și dragostea. Tot ce ai nevoie este o persoană care te iubește, care este întotdeauna gata să te asculte și să te ajute în orice moment.

6. Concentrează-te pe ceea ce iubești.

Adesea, când te simți copleșit, tinzi să neglijezi lucrurile care îți aduc fericirea. Concentrează-te pe ceea ce iubești, permiteți să te relaxezi și să te simți din nou ca o persoană fericită. Cum să o faci?

Începe prin a respira. Ieși afară, ia-ți puțin aer proaspăt, stai la soare, fă o plimbare. Găsește puterea să treci prin tunelul răului și neplăcutului cu o rază de speranță, bună și așteptare a plăcutului.

Sparge ziua în mici bucăți de timp și asigură-te că te convingi că ceva bun ți se va întâmpla în fiecare dintre aceste părți și așteaptă-l cu nerăbdare.

7. Învață să trăiești cu emoțiile tale.

Nu uita, nu iti poți schimba setul de emoții. Poți învăța cum să fii în acord cu ele, cum să le îndrumi, dar nu trebuie să încerci să le supui. Nu poti alege emoțiile pe care le simți și nu poți decide când vor apărea sau vor dispărea. Nu devii ostatic emoțiilor tale și nu le lăsa niciodată să-ți preia viața.

8. Amintește-ți că totul în această lume este temporar.

Uneori, se pare că evenimentele proaste care îți provoacă emoții negative vor dura pentru totdeauna, dar nu vor, crede-mă. Uneori, într-adevăr ai nevoie pentru a scădea până la cel mai de jos, înainte de a putea sta din nou pe picioarele tale și de a găsi puterea de a merge mai departe.

Începe prin a spune că tu, și numai tu, poți decide să trăiești fericit sau nu. Nimeni altcineva nu te poate forța sau împinge să faci asta. Ești responsabil de propria viață și nimeni nu te poate ajuta până nu decide să te ajuți. Oricine ești, să știi că poți fi mai bun. Poți face ceea ce dorești atâta timp cât dorești. Gândurile pozitive sunt cheia fericirii. Totul în viață este temporar. Nu complica.

9. Acceptă ceea ce nu poți schimba și schimbă ceea ce este în puterea ta.

Există și întotdeauna vor exista circumstanțe și situații în viața ta care nu sunt în afara controlului tau, dar un lucru pe care îl poți controla este răspunsul tău la aceste lucruri. Poți permite durerii și suferinței să te conducă într-un colț, dar, dimpotrivă, poți beneficia de orice negativ.

Advertisement

Nu îți poți schimba trecutul, dar ești responsabil pentru viitorul tău și pentru fericirea ta. Vei reuși! Crede și străduiește-te pentru ce este mai bun!

© Articol tradus sau scris de Psihologia de Azi

Sursa: b-glife