fbpx

7 moduri eficiente care te vor ajuta să faci față gândurilor negative

Poate că a trebuit să te confrunți cu credințe limitative care au fost dezvoltate la începutul vieții tale și acum distrug atitudinea pozitivă.

Din fericire, există o serie de modalități eficiente prin care te poți ajuta să depășești obiceiul de gândire negativă.

Iată 7 dintre cele mai bune moduri de a combate gândirea negativă:

1. Recunoaște gândurile negative

Începe să te prinzi cu aceste gânduri limitative pe măsură ce apar. Cum te simți în acest moment? Poate te simți obosit, stresat, flămând, frustrat sau altceva?

Cu cât încercăm mai greu să ignorăm gândurile negative, cu atât ele apar cu mai multă putere în capul nostru. Pentru a le face față, trebuie mai întâi să le recunoști cum sunt ele.

Spune-ți: „Știu ce este; este doar o poveste pe care mi-o spun și nu este adevărată “. Și vei fi surprins cât de repede se schimbă gândirea negativă în pozitiv.

2. Afirmații pozitive

Afirmațiile pozitive sunt un instrument excelent pentru depășirea gândurilor negative. Încearcă să spui afirmația de fiecare dată când un gând negativ încearcă să-ți preia mintea.

De exemplu, dacă vrei să atragi atenția unei persoane care îți place, dar te prinzi gândindu-te că nu ești suficient de bun pentru el, atunci poți să-ți spui ceva de genul: „Sunt decent, atractiv și cu siguranță voi întâlni un om grozav cu care pot trăi o viață întreagă”.

În plus, cu afirmații pozitive zilnice, poți chiar să-ți reprogramezi gândirea generală, făcându-le un instrument indispensabil pentru menținerea unei atitudini pozitive.

Alege-ți afirmațiile cu atenție și încearcă să te privești în oglindă atunci când le spui.

3. Fă niște exerciții fizice

Atunci când simți că capul tău este pe cale să explodeze cu negativitatea care te izbucnește, încearcă să-ți calmezi mintea lucrând la corpul tău.

Mergi la alergare, înoată sau mergi cu bicicleta.

Acest lucru te va ajuta să eliberezi tensiunea internă și anxietatea, ceea ce îți va permite să devii mai concentrat și relaxat.

4. Nu te mai aștepta ca lucrurile să fie întotdeauna așa cum vrei

Așteptarea că totul va fi întotdeauna bine în viața ta te poate jefui de șansa de a deveni o persoană cu adevărat fericită.

Asigură-te că speranța ta pentru a ți se întâmpla ceva bun are într-adevăr o bază. Și este cu adevărat atât de important ca planurile tale să se împlinească nu după un an, ci în câteva luni?

Perfecționismul poate fi un mare obstacol în calea succesului și bunăstării vieții tale.

5. Mergi undeva și discută cu cineva apropiat

Păstrând energie negativă în interior, înrăutățești situația. Oferă-ți o șansă vorbind despre lucruri care te frământă cu un prieten apropiat sau un membru al familiei. Chiar și o conversație de zece minute îți scoate povara pe care o porți.

Această persoană va avea propria sa viziune asupra acestei situații și, prin urmare, îți va spune soluția problemei, la care nu te-ai fi putut gândi niciodată singură.

6. Dezvoltă o rutină pozitivă de dimineață

Mintea ta începe să lucreze imediat ce te trezești. Dacă îți controlezi gândirea, îți controlezi viața. Gândirea negativă îți poate încetini semnificativ progresul.

Trebuie să înțelegi fiecare gând negativ pe care îl ai și să îl înlocuiesti cu un gând de speranță și motivație. Una dintre cele mai bune modalități de a realiza acest lucru este să dezvolți un program de dimineață în care citești sau asculti ceva încurajator și pozitiv imediat ce te trezești. Dar, mai întâi, trebuie să excluzi toate sursele negative de informații, de exemplu, ar trebui să nu mai pierzi timp urmărind sau ascultând știri dimineața …

7. Fii recunoscător

Învață să te simți recunoscător pentru lucrurile pe care obișnuiești să le dai de la sine. Când gândurile negative preiau mintea, devine dificil pentru noi să vedem toate lucrurile bune pe care le obținem din viață. Mai ales lucrurile mici pe care mulți dintre noi le considerăm de la sine.

De exemplu, aceste lucruri pot fi suficientă mâncare pe masa ta, o casă și un pat confortabil pe care dormi, apă potabilă curată și prietenii și familia ta iubitoare.

© Articol tradus sau scris de Psihologia de Azi

Sursa: cluber