Cum să renunți la trecut și să-ți permiți să fii fericit

Deci, paradoxal, se dovedește că trecutul nu mai este acolo, nu este tangibil fizic. Dar, în ciuda acestui fapt, continuă să te țină acolo. Ca și cum ai fi într-un fel de cușcă invizibilă și legat de lanțuri invizibile.

Gândurile despre trecut, sentimentele de vinovăție, nemulțumirile vechi, atitudinile distructive iau puterea și energia unei persoane. Drept urmare, fiind blocat în trecut, el nu trăiește pentru astăzi și nu investește în viitorul său.

Iată câteva linii directoare care te vor ajuta să renunți la trecut și să-ți permită să trăiești astăzi și să fii fericit.

1. Acceptă faptele așa cum sunt

Doar suportă faptul că ți s-au întâmplat toate astea.

Uneori, o persoană este atât de presată de așteptările și proiecțiile sale, încât refuză să accepte realitatea pentru o perioadă foarte lungă de timp. Orice ar fi, s-a întâmplat deja, nu poate fi schimbat.

2. Reformatează-ți atitudinea față de amintiri care generează emoții negative puternice

Nu mai furios și resentimentos. Mai bine să te întrebi:

“Ce m-a învățat această situație?”

“Ce s-a schimbat în mine din cauza asta?”

3. Gândește-te și acționează din prezent

Ce anume pot face astăzi, bazându-mă pe resursele și oportunitățile pe care le am.

4. Nu regreta niciodată oportunitățile ratate

Există multe scenarii despre cum ar putea fi. Și este departe de faptul că exact acest scenariu te-ar face fericit.

5. Nu înlocui acțiunile cu analize

Introspecția este utilă. Dar cu moderatie.

Este important să faci niște pași în fiecare zi. Numai acest lucru va duce la schimbare.

6. Spune “Mulțumesc” astăzi

În fiecare zi, oferă-ți siguranța că astăzi există multe oportunități și bucură-te de aceste oportunități.

Fii recunoscător pentru tot ce ai. În loc să te plângi de ceea ce nu ai.

7. Identifică și lucrează la atitudini și credințe negative

Ce te ține pe loc, ce te trage înapoi? Toate acestea trebuie raționalizate și provocate. La urma urmei, majoritatea credințelor negative nu au sol solid sub ele.

8. Luptă cu obiceiurile negative

Treptat, obicei după obicei, scapă de ceea ce te trage în jos și înapoi.

9. Suprimă autocritica

Nu te angaja într-o scufundare îndelungată în a te analize pe tine însuți. Ți-ai făcut concluziile, le-ai luat în considerare – și mergi mai departe.

10. Fii conștient de responsabilitatea pentru viața ta

Este important să-ți reamintești în mod regulat că responsabilitatea pentru prezentul tău, pentru fericirea ta este în mâinile tale.

Viitorul tău va depinde de ceea ce faci aici și acum.

11. Concentreaz-te exact pe ceea ce vrei

Nu pe ceea ce nu ai primit, în care anterior ai întâmpinat dificultăți. Și despre modul în care vezi imaginea viitorului tău și ce pași poți lua spre implementarea acestuia.

12. Eliberează-te de trecut cu un ritual viu

Ajută-te să simți că ai trecut linia. Că ești în prezent acum.

Crează-ți orice ritual convingător. Arde ceva vechi, pictează imagini negative din trecut, îneacă-ți nemulțumirile și așa mai departe.

© Articol tradus sau scris de Psihologia de Azi