fbpx

Cum să încetezi să atragi negativismul altora. 8 sfaturi pentru fiecare zi!

Fiecare om este un burete emoțional, diferă doar capacitatea de absorbție. Unii sunt imuni la negativismul altora, în timp ce alții sunt afectați direct. 

Elementul-cheie este empatia, sau capacitatea de a intra în pielea celuilalt. Uneori prea multă empatie poate cauza stări de neliniște sau chiar depresie.

Iată ce trebuie să faci, ca să nu mai absorbi negativismul altora:

1. Înțelege cât de empatic ești

Poți să-ți dai seama de asta după următoarele semne:

– oamenii îți spun că ești prea sensibil;

– simți frica și anxietatea altor oameni;

– obosești repede în spațiu aglomerat;

– necesitatea de discuta cu oamenii te enervează;

– te gândești mereu la ceea ce te îngrijorează;

– ești un bun ascultător.

2. Găsește sursa îngrijorării

Delimitează emoțiile generate de propriile probleme de toate emoțiile străine.

De exemplu:

-Ai ieșit de la cinema cu o dispoziție superbă. După te întâlnești cu un prieten, care-ți schimbă dispoziția la 180 de grade.

3. Evită sursa îngrijorării 

Încearcă să te detașezi de oamenii antipatici. Evită orice sursă de emoții negative.

4. Când treci printr-o sitiație neplăcută, ține cont de respirație

Inspiră liniștea și expiră negativismul. Asta te va ajuta să-ți purifici mintea de toate emoțiile negative.

5. Folosește-te de un scut emoțional 

Atunci când ești într-un anturaj neplăcut, imaginează-ți că deasupra ta este un scut, care te protejează de orice emoție negativă.

6. Ai grijă de aglomerările emoționale

Identifică „vampirii energetici” din preajma ta și evită-i. Casa ta este locul unde te poți calma și detașa de ei.

7. Caută oameni pozitivi

Comunică mai des cu prieteni energici, care nu se plâng pe problemele lor. Faceți lucruri interactive împreună.

8. Ieși o la plimbare

Advertisement

O plimbare bună te alimentează cu energie pozitivă. Fie că e vorba de un lac sau o pădure, găsește acest loc și uită de neliniște.

Sursa: transurfing-real