Cum să arăți cu 30 de ani mai tânără! Câteva secrete de la Evelyn Gunter-Pechot

1411
întinerire
Foto

Multe doamne caută metode eficiente de întinerire a tenului. Una dintre cele mai apreciate rămâne gimnastica franceză pentru față. Evelyn Gunter-Pechot este un cosmetolog care a elaborat această gimnastică.

Ce reprezintă? Un set de exerciții eficiente, sigure și ușor de realizat. Încearcă să le practici cel puțin de 4-5 ori pe săptămână, iar peste o lună vei vedea și rezultatele.

Masajul feței prin pălmuire

Sună straniu, dar îndemnul e cât se poate de adevărat. Lovirea ușoară a tenului cu degetele și palmele este o bună profilaxie. Poți face acest masaj chiar în timp ce îți aplici crema. Dacă ai 30-40 de ani e suficient să-l practici o dată pe zi, dacă ai peste 40 – de 2 ori.

Exercițiu împotriva ridurilor orizontale de pe frunte

Poziționează degetele arătătoare puțin mai sus de sprâncene, paralele cu ele. Apasă ambele degete, ca sprâncenele să nu se poată ridica. Sub această presiune încearcă să le ridici, apoi menține timp de 5-6 secunde. Relaxează fruntea, apoi repetă procedura de 3 ori.

Exercițiu împotriva pungilor și a ridurilor de sub ochi

Degetele mijlociu și arătător du-le în colțul exterior al ochiului, în ambele părți. Ține apăsat și deschide larg ochii. Respiră încet și uniform. În momentul de maximă încordare, menține respirația timp de 15-20 de secunde. Relaxează-te, apoi repetă procedura de 3 ori.

Exercițiu pentru corectarea conturului facial

Degetele mijlociu și arătător du-le la rădăcina dinților de jos (mâinile să fie spălate). Încearcă s-o închizi, opunând rezistență cu degetele și menține așa timp de 15-20 de secunde. Relaxează-te, apoi repetă procedura de 3 ori.

Exercițiu pentru zona ochilor

Pune degetele arătătoare peste sprâncene și apasă-le ușor. Restul degetelor ține-le strânse pumn. Privește cât de mult poți în jos timp de 5 secunde. Schimbă direcția spre stângași privește la fel.

Continuă spre dreapta, apoi în sus. Schimbă pozițiile lent. Relaxează-te, apoi repetă procedura de 3 ori.

Exercițiu contra bărbiei duble

Pune o palmă peste alta și fixează-le sub bărbie. Presiunea trebuie să fie permanentă și puternică. În acest moment, încearcă să deschizi larg gura și menține așa timp de 20 de secunde. Închide lent gura, relaxează-te, apoi repetă procedura de 3 ori.

Exercițiu pentru ridicarea colțurilor gurii

Pune degetele arătătoare pe colțurile gurii și apasă ușor. Sub această presiune, încearcă să ridici colțurile gurii. Când ajungi în cea mai încordată poziție, stai timp de 30 de secunde. Relaxează-te, apoi repetă procedura de 3 ori.

Ai grijă de tenul tău, așa cum ai grijă de corpul tău. Mișcarea este viață!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here