fbpx

Cum îți setezi creierul să genereze gânduri și emoții pozitive

Poate creierul tău să producă gânduri negative sau pozitive?

De cele mai multe ori credem că suntem cine suntem datorită geneticii pe care am moștenit-o. E un pic de adevăr aici, dar nu e adevărul absolut.

Dacă fericirea e punctul tău final. Știai că îți poți antrena creierul în așa fel, încât să obții ceea ce ți-ai propus și să fii cu adevărat fericit?

Iată cum să începi să insufli gânduri positive creierului tău:

1. Tu decizi cât de fericit ești

Gândurile pozitive te fac fericit, iar cele negative te fac nefericit.

«Sunt așa gras». Acesta este un gând negativ, care te va face să te simți prost.

«Niciodată nu voi reuși să fac asta». Un alt gând negativ.

«Îmi place să petrec timpul cu soțul meu». E un gând pozitiv care trezește sentimente plăcute.

«Mergem în vacanță la mare». Este un gând fericit și emoționant.

Super mișto! Însă cum ai putea tu să creezi gânduri mai pozitive pentru a fi mai fericit?

2. Îți poți antrena creierul ca să genereze mai multe gânduri

Studiindu-ți creierul, ai putea să gândești mai pozitiv. De exemplu: Ai observat că unele persoane se simt prost atunci când sunt criticate, iar altele par să fie indiferente?

Ceea ce majoritatea oamenilor nu știu: gândurile negative sunt un obicei!

Acest lucru se referă nu doar la critică. Ci la totul: cum reacționezi la complimente; cum reacționezi la acțiunile negative; cum reacționezi atunci când simți pericol.

Alegând diferite gânduri, poți să determini creierul să genereze mai multe gânduri pozitive și mai puține negative.

Însă cum să procedezi atunci când circumstanțele sunt într-adevăr negative? Înseamnă asta că trebuie să porți ochelari roz și să negi adevărul? Nu.

3. Poți să gândești pozitiv și să fii realist

Unii oameni echivalează gândurile pozitive cu puncte roz.

Sunt atât de inutil.” Un gând negativ care aduce sentimente rele.

Sunt atât de inutil, dar acum învăţ o nouă profesie și totul se va schimba!” – a început un gând negativ, dar a devenit unul pozitiv. Rezultatul? Un pas mai aproape de fericire!

Vezi, cuvântul „dar” este magic: păstrează gândurile tale realiste!

4. Adaugă «dar», pentru a transforma nefericirea ta în fericire

Dacă ai putea să adaugi pur și simplu un „dar” la fiecare gând negativ pe care îl ai, ai putea transforma toate gândurile negative în pozitive.

Rezultatul? Poți să îți transformi toată nefericirea în fericire! Câteva exemple:

„Simt că nu voi pierde niciodată în greutate” devine „simt că nu voi pierde niciodată în greutate, dar știu că există alți oameni care arătau ca mine și au făcut-o!”

Nu îmi voi găsi dragostea” va deveni „Nu îmi voi găsi niciodată dragostea, dacă stau acasă, ca și acum. Dar dacă încep să ies printre oameni, norocul meu se poate schimba.

Nu pot rambursa această datorie” devine „nu pot rambursa această datorie în nici un fel, dar pot plăti deja o parte din datorie dacă încep să economisesc 100 $ în fiecare lună”.

Uite, cât de puternic este cuvântul „dar”? Este ca o baghetă magică de fericire!

5. Cu cât mai mult apelezi la «dar», cu atât mai frumoase rezultate vei avea

În primul rând vei avea nevoie de practică. Adăugarea de „dar” la gândurile tale negative nu vine în mod natural.

Cu toate acestea, cu cât o faci mai mult, cu atât mai mult creierul creează căi neuronale care creează obiceiul de a gândi un „dar” automat de fiecare dată când gândești negativ.

Această tehnică „dar” va schimba literalmente structura creierului tău și va crește puternic nivelul fericirii tale. A fi fericit poate fi atât de simplu.

6. Încetează să faci afirmații fără sens

Mulți oameni încearcă să treacă la un gând fericit chiar de la unul nefericit. Deci, în loc să te gândești: „Sunt atât de inutil, dar acum voi învăța o nouă profesie și totul se va schimba!”, Ei se vor gândi „Sunt bine”. Ei au trecut de la „Sunt atât de inutil” la „Sunt bine”.

Advertisement

Problema este că, de regulă, aceste afirmații și „gânduri fericite” nu funcționează. În schimb, te fac nefericit. De ce? Pentru că nu crezi destul în ele.

Sursa: dozadesucces