fbpx

7 Strategii împotriva depresiei care te vor face să te simți iarăși fericit

Despre despresie trebuie menționat un fapt: Omul poate supraviețui atât timp cât el vede un sfârșit suferinței. Dar depresia te modelează atât de mult, că îți este imposibil să vezi viața fără durere. Te simți ca într-o colivie fără ușă”. – Elizabeth Wurtzel

Dacă vrei să te ajuți să fii iarăși fericit practică aceste strategii menite să te readucă la strarea de bine.

1. Nu încerca să “te repari”

Nu ești defectat. Pur și simplu experimentezi o tulburare foarte râspăndită în zilele noastre. Depresia este o condiție medicală care trebuie să fie tratată de profesioniști. Ceea ce ține de tine, trebuie să te accepți așa cum ești.

2. Nu evita problema

Nu încerca să te comporți de parcă totul ar fi în regulă. Depresia este o tulburare serioasă, iar evitarea problemei nu o va rezolva. Conștientizează-ți durerea și luptă-te cu ea. Este posibil să o învingi.

3. Acceptă ceea ce simți

Vorbește despre ceea ce simți cu un terapeut , un prieten apropiat sau un membru al familiei. Nu este eficient să îți suprimi trăirile negative. Acceptă-le și fă-le față.

4. Dansează

Dansul este cel mai bun exercițiu pentru a-ți ridica dispoziția. Dansează ca un om beat, să vezi cât de bine te poți simți. Dă-ți frâu liber sentimentelor.

5. Călătorește

Nu este neapărat nevoie să călătorești în țări exotice.O călătorie până în orașul vecin poate fi la fel de eficientă. Cel mai important lucru însă este să pleci în drum singur.

Este foarte important ca în acest timp să îți limpezești gândurile.

6. Fă exerciții

Exercițiile sunt foarte importante pentru a îmbuntăți starea organismului. De asemenea, când faci sport, se secretă hormoni anti-stres. În scurt timp te vei simți mai motivat.

7. Nu trebuie să te impui să pari fericit

Nu trebuie întotdeauan să zâmbești în preajma persoanelor dragi. Tot în acest sens, nu încerca să te înconjori de oameni optimiști și pozitivi.

Tratează totul cu răbdare și nu te presa să te simți fericit.

Depresia necesită timp pentru a fi remediată. Ea necesită curaj din partea ta și ajutor din partea unui specialist. Dar vei fi cu siguranță bine, dacă îți vei dori cu adevărat să depășești această stare.

Sursa: thepowerofsilence